مصرف بیش از ۸۹ میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی فارس

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: مشترکان گاز خانگی استان فارس در آذر ماه بیش از ۸۹ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: مشترکان بخش خانگی فارس در آذر ماه امسال بیش از ۸۹ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۷۰۹ متر مکعب گاز مصرف کردند.

او گفت: بیشترین مقدار مصرف گاز استان در آذر ماه  مربوط به بخش نیروگاهی است  که در این بخش ۳۹۵ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۳ متر مکعب گاز مصرف شده است.

حسینی گفت: مصرف گاز در پتروشیمی,۶۹ میلیون و ۸۴۳ هزار و در صنایع فولاد نیز ۶۷ میلیون و ۱۷ هزار متر مکعب بوده است.

او در ادامه  با اشاره به افزایش مصرف گاز در پی کاهش محسوس دمای هوا در استان از شهروندان خواست در مصرف گاز خانگی صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با ابعاد محیط تاکید کرد و گفت: تنظیم دمای معتدل اتاق بر روی ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد باید مورد توجه باشد.

حسینی گفت: اگر مردم تنها یک درجه از دمای وسایل گرمایشی خود را کمتر کنند ۵ تا ۶ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی می‌شود.

او همچنین با اشاره به اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان‌ها و ادارات نیز گفت: رعایت توصیه ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی بخصوص گاز طبیعی در ادارات دولتی، امری ضروری و مهم است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: همکاران ما با آمادگی کامل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا امکان بهره مندی پایدار از نعمت گاز  را تا پایان فصل سرما برای همه مشترکین فراهم سازند.

شرکت گاز استان فارس هم اکنون به بیش ازیک میلیون و ۶۰۱ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، صنعتی، تجاری و عمومی خدمات گازرسانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.