مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر: اوج “معنویت و ولایتمداری” در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می شود

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: این مولفه های راهبردی و مهم که برگرفته از آموزه های کربلا هستند امروز سپاه را از سایر دستگاه های نظامی جهان متمایز کرده و برتری سپاه را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش ایران ریپورتس98، حجت الاسلام محمد حاجی زاده با گرامیداشت فرارسید سالروز تشکیل سپاه، گفت: سپاه از بدو تولد همواره بعنوان دژِ محکم و غیرقابل نفوذ از انقلاب اسلامی دفاع کرده و همواره در هر عرصه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته پیشقدم بوده است.
وی با اشاره به تدبیر حکیمانه اما خمینی (ره) در تشکیل سپاه، گفت: این نهاد انقلابی از زمان تشکیل بعنوان نهاد اصلی و محوری در بسیاری از موضوعات حساس تاریخ انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده و انقلاب اسلامی را از تهدیدات محفوظ نگه داشته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه امروز اوج “معنویت و ولایتمداری” در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می شود، گفت: این مولفه های راهبردی و مهم که برگرفته از آموزه های کربلا هستند امروز سپاه را از سایر دستگاه های نظامی جهان متمایز کرده و برتری سپاه را به نمایش گذاشته اند.
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه بهترین فرصت برای معرفی سپاه است، گفت: از جمله بهترین جوانان این مرز و بوم در این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و ایثار مشغول به انجام وظیفه هستند و سرمشق و الگوی اصلی این جوانان حضرت اباعبدا… الحسین (علیه السلام) و شهدای بزرگوار هستند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.