مدیران پروازی آفت صنعت فارس

متاسفانه در یک رویه ناپسند و نامیمون انتخاب مدیران کارخانجات در استان فارس علیرغم همه توانمندی ها و تخصص هایی که فرزندان این دیار دارند به صورت محفلی و بادخالت افرادی بیرون از مجموعه که تفکرات مختلفی دارند انتخاب می شوند که باعث می شود چرخ توسعه این استان همچنان پنجر بماند.

به گزارش ایران ریپورتس، هرچند در انتصاب مدیران بومی و غیر بومی، باید اصل شایسته‌سالاری در نظر گرفته شود اما با وجود افراد شایسته در این استان ، انتصابات همچنان با نگاه به خارج از استان انجام می‌شود که تبعات منفی آن گریبانگیر صنعت فارس می شود و مردم و رسانه‌ها همیشه نسبت به آن معترض بوده و این موضوع را اعلام کرده‌اند.

شاید بی‌توجهی مدیران ارشد استانی و شاید هم تداوم این روند نادرست و سکوت نمایندگان باعث شود کارخانه ای دیگر در سال جهش تولید به سمت تعطیلی کشانده شود.

متاسفانه انتصاب مدیران کارخانه های فارس از جمله لعابیران مورد توجه افراد بانفوذی قرارگرفته است.

در همین ارتباط هفته گذشته شاهد معارفه ن.ر به عنوان مدیرعامل شرکت لعابیران فارس بودیم، انتخابی که از جنس غیر بومی و پروازی بود، انتخابی که شنیده شده از جنس محفل های خصوصی بود. این انتخاب به واسطه غ.س از مدیران هلدینگ صدر تامین که هم استانی ایشان می باشد, در خاموشی صدای مدیران و دلسوزان کارگری فارس اتفاق افتاد.

متاسفانه این مدیران پروازی بابت رفت آمدهای خود هزینه های گزافی را به کارخانه ها تحمیل میکنند که این هزینه ها بیشتر از حقوق کارگران زحمتکش است.

قابل ذکر است شرکت لعابیران که حدود ۶۱% از سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) می باشد، در سال ۱۳۶۰ به منظور تولید لعاب مورد نیاز صنعت کاشی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و به عنوان یک طرح ملی به بهره برداری رسید. با قریب بیش از بیست سال تجربه در عرصه طراحی و تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودرچاپ و به تازگی رنگ های سرامیکی همواره صنایع کاشی را در کشور پشتیبانی کرده است.

آقای دکتر سالاری مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی ، آقای دکتر رضوانی فر مدیرعامل محترم شستا لطفا نظارت و پیگیری نمایید و مدیران مربوطه در اسرع وقت پاسخگوی مطالبه مردم و اهالی رسانه استان فارس باشند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.