ماجرای معوقات فدراسیون فوتبال کشورمان از فیفا چیست؟

یک منبع آگاه اطلاعات جدیدی درباره معوقات فدراسیون فوتبال از فیفا ارائه داد.

به گزارش ایران ریپورتس98؛ انتشار اخباری درباره معوقات فدراسیون فوتبال کشورمان از فدراسیون جهانی (فیفا) باعث سردرگمی افکار عمومی در این باره شده است. البته، عدم اطلاع رسانی رسمی و جامع درباره جزئیات و نکات این موضوع نیز مزید بر علت شده تا این وضعیت بسط پیدا کند.

در این راستا، یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: فدراسیون کشورمان با توجه به سرفصل های مختلف، رقمی معادل پنج و نیم میلیون دلار از فیفا طلب دارد که هنوز موفق به دریافت نشده که دلیل آن، تحریم ها و کارشکنی‌های صورت گرفته توسط دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

وی ادامه داد: در این موضوع، دو میلیون و چهار هزار دلار متعلق به کمک های سالانه فیفا است. مابقی نیز در ذیل پروژه فوروارد (طرحی جهت توسعه و پیشرفت فدراسیون های ملی در جهان) تعریف می شود. این ارقام نزد فیفا موجود است و به فوتبال ایران تعلق دارد.

این منبع آگاه متذکر شد: البته طراحی لازم صورت گرفته تا این مبالغ به شکلی در اختیار فدراسیون و فوتبال کشور قرار گیرد که در آینده اجرایی خواهد شد. در این بین، برخی تخلفات و جرایمی صورت گرفته توسط فیفا یا موارد این چنینی، گاها از این منبع کسر می شود. 

وی خاطر نشان ساخت که برخی باشگاه ها در فیفا نیز معوقاتی در حدود دو میلیون دلار دارند که ذیل مطالبات فدراسیون قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار فارس، پاداش هایی برای جام جهانی نیز توسط فیفا به فدراسیون تعلق گرفته بوده که به اشکال مختلف هزینه شده است. هم اکنون، فدراسیون مطالبه ای در این باره ندارد و معوقات باشگاه ها مربوط به این بخش است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.