فوتیهای کرونا در فارس به 70 نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۹۲ مورد جدید مبتلا به کروناویروس در فارس و افزایش آمار مبتلایان به دو هزار و ۷۲۹ نفر خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98، دکتر «عبدالرسول همتی» در استودیو سلامت دانشگاه، ضمن گرامیداشت آغاز هفته ملی سلامت با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت»، آخرین آمار مبتلایان به کروناویروس در فارس را اعلام کرد.

او با اشاره به بررسی هزار و ۱۰۶ نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان، گفت: از این تعداد، نمونه ۹۲ بیمار مثبت بوده است.

دکتر همتی ادامه داد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر از مبتلایان در استان فارس جان خود را از دست داده اند که دو نفر مربوط به شیراز و یک نفر مربوط به مرودشت بوده اند و با این تعداد، مجموع جانباختگان ناشی از کروناویروس در فارس، به ۷۰ نفر رسید.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام خبر بهبودی کامل و ترخیص ۶۴۸ نفر از مبتلایان در استان، ادامه داد: هزار و ۴۵۱ نفر از مبتلایان نیز به دلیل شرایط مساعد جسمی، در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان از سوی تیم های سلامت دنبال شده است.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مجموع مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ نفر مربوط به شیراز و ۱۲ نفر مربوط به آباده و ۶ نفر نیز کوهچنار بوده است، شهرستان های مرودشت، خرم بید و نی ریز هر کدام دو نفر و سپیدان نیز یک نفر را به خود اختصاص داده اند.

او یادآور شد: آمار جانباختگان دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان به صورت جداگانه و از سوی این مراکز اعلام می شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.