فرمانده سپاه فجر: سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم پیشرو هستند

سردار غیاثی گفت: سپاه بعنوان مولود انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره در خط مُقدم انقلابی گری و جهاد در راه خدا حضور داشته است.

به گزارش ایران ریپورتس98، سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه بعنوان مولود انقلاب اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره در خط مُقدم انقلابی گری و جهاد در راه خدا حضور داشته است.
وی با بیان اینکه فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در راستای تشکیل سپاه در دوم اردیبهشت 1358 یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تشکیل سپاه یک حرکت آینده نگرانه و تاثیرگذار در عرصه داخلی و بین المللی بود و امروز این نهاد انقلابی یکی از مولفه های اصلی اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انقلابی گری و روحیه عاشورایی شاخصه های اصلی نهاد سپاه هستند، گفت: این دو مولفه مهم ارکان اصلی موفقیت های چشمگیر سپاه در حراست از انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات و حضور تاثیرگذار سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با بیان اینکه “رزمایش کمک مومنانه” هم اکنون در سراسر استان فارس در حال برگزاری است، گفت: سپاه و بسیج در کنار سایر سایر دستگاه ها در موضوع پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا اقدامات اثرگذاری داشته اند و در جمع آوری و توزیع کمک های مردمی در قالب رزمایش کمک مومنانه نیز بعنوان یکی از ارکان پیشرو و اصلی نقش آفرینی می کنند.
سردار غیاثی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار شاخص و نمونه “ولایتمداری و ایثار” است و امروز پاسداران جوان با روحیه انقلابی و عاشورایی و از جان گذشتگی دنباله رو این شهید والا مقام هستند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.