شکست میزبان در اولین مسابقه جام جهانی 2022+ تصاویر

تیم ملی فوتبال قطر شروع خوبی در رقابت‌های جام جهانی نداشت و نیمه اول دیدار برابر اکوادور را با شکست تلخی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایران ریپورتس، رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر سرانجام پس از سال‌های هزینه قطری‌ها برای میزبانی از این تورنمنت مهم فوتبال جهان از ساعتی پیش در ورزشگاه البیت که یکی از ویژه‌ترین ورزشگاه‌های ساخته شده در کشور همسایه ایران است آغاز شد و عنابی‌پوشان برخلاف تصورات شروع خوبی نداشتند.
اکوادور این مسابقه را هجومی آغاز کرد و با ضربه والنسیا توانست پیش از اینکه بازی به دقیقه 5 برسد گل برتری را ثبت کند ولی اورساتو داور ایتالیایی مسابقه این گل را با تکنولوژی VAR به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
اما حملات طلایی پوشان اکوادور و والنسیا کاپیتان این تیم که در بازی افتتاحیه درخشان ظاهر شده است تمامی نداشت و آنها ده دقیقه بعد توانستند روی نفوذ کاپیتان خود و پنالتی ای که سعید الشیب داد به گل اول دست پیدا کنند.
برخلاف تصورات قطر توانی برای مقابله با حملات تیم اکوادور نداشت و گل دوم هم در شرایطی که بازی در کنترل تیم میهمان بود اینبار روی یک ارسال از سمت چپ خط دفاعی قطر با ضربه سر تماشایی والنسیا به ثمر رسید تا با دبل والنسیا آه و افسوس در ورزشگاه البیت جاری شود.
پس از این دو گل اکوادور که در دقایق 16 و 31 ثبت شد قطر قدرتی برای طراحی حملات نداشت و با همین نتیجه به رختکن رفت؛ اتفاقی که سبب شد برخی از هواداران این تیم دست به اقدامی عجیب بزنند و ورزشگاه را ترک کنند.
نیمه دوم این مسابقه هم با میدان داری اکوادوری‌ها همراه بود و زردپوشان تیم میزبان توانستند با استراتژی‌ای که سرمربی آنها در پیش گرفته است بازی را کنترل کنند و حالا که 15 دقیقه به پایان بازی باقی مانده، قطری‌ها شانس کمی برای کسب امتیاز از مسابقه افتتاحیه جام جهانی دارند؛ البته مگر اینکه اتفاقی غیر منتظره رقم بخورد.
تصاویر ثبت شده از قطری‌ها و فیلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم که توسط عکاس ورزش سه امیر حسین خیرخواه در ورزشگاه البیت ثبت شده به خوبی نشان دهنده حال و روز خراب عنابی پوشان در دیدار افتتاحیه جام جهانی و اولین تجربه آنها از حضور در جام جهانی است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.