شروع تمرینات تیم فجر در هاله‌ای از ابهام/ سرمربی فجر: کسی سراغی از ما نمی‌گیرد

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: برنامه ما برای شروع تمرینات تیم از اول شهریورماه بود اما با توجه به شرایط کرونا شروع تمرینات تیم فجر در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش ایران ریپورتس، علی‌اصغر کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: برنامه ما برای شروع تمرینات تیم از اول شهریورماه بود اما با توجه به شرایط کرونا شروع تمرینات تیم فجر در هاله‌ای از ابهام است زیرا طبق شنیده‌ها ستاد مقابله با کرونا تمرینات برخی از تیم‌ها که شروع شده را تعطیل کرده است.

وی با بیان اینکه لیست بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه داده شده اما هنوز قرارداد این بازیکنان تمدید نشده است، افزود: بازیکنان سرباز هم هنوز نتوانستیم بگیریم و تا آنجا که اطلاع دارم به دلیل مسائل مالی بوده است.

سرمربی تیم فجر با تاکید بر اینکه تیم فجر باید در بازار نقل و انتقالات هزینه کند و این موضوع را باید هیئت مدیره مصوب کند  و اگر پولی برای این کار نیست از دست سرمربی کاری برنمی‌آید، گفت: کسانی که اگر 3 تا 4 هفته تیم نتیجه نگیرد می‌گویند کلانتری باید عوض شود نمی‌دانند که فوتبال حرفه‌ای و لیگ برتر چه مشکلات و شرایطی دارد من از روز اول گفتم حالا که تیم به لیگ برتر صعود کرده همه چیز باید حرفه‌ای شود ولی تاکنون رفتار حرفه‌ای ندیدم و کسی نیامده از من سرمربی بپرسد چه چیزی می‌خواهی.

وی با بیان اینکه هر استان دیگری بود که تیمش به لیگ برتر صعود کرده بود حداقل 100 میلیارد تومان برای آن هزینه می‌کرد، گفت: حالا که تیم  فجر به لیگ برتر صعود کرده کسی سراغی از ما نمی‌گیرد.

کلانتری با تشکر از فرمانده سپاه فجر و مدیرکل ورزش و جوانان فارس، گفت:  در صعود تیم به لیگ برتر سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر همکاری بسیار زیادی کرد و حتی در دو هفته‌ای که تیم فجر پشت سر هم شکست خورد عده‌ای می‌‌خواستند من را برکنار کنند اما با مدیریتی که سردار بوعلی داشت اجازه این کار را نداد و مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز از روزی که فجر به لیگ برتر صعود کرده با جدیت به دنبال آماده کرده زمین چمن ورزشگاه پارس و حافظیه برای برگزاری مسابقات تیم است.

وی با بیان اینکه با همان هزینه‌ای که برای لیگ یک انجام شده نمی‌توان در لیگ برتر حضور یافت من نمی‌خواهم تیمم به سرنوشت تیم سایپا، ماشین‌سازی و شاهین بوشهر دچار شود، افزود: این حرفه من است و من 30 سال سابقه دارم می‌فهمم که چه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد. همان اول فصل گذشته پیش‌بینی کرده بودم که تیم ماشین‌سازی به لیگ یک سقوط می‌کند و اواسط فصل سقوط تیم سایپا برای من مسجل شده بود؛ اما بعضی‌ها فکر می‌کنند که یک هفته مانده به مسابقات می‌شود4 نفر را دور هم جمع کرد و با یک دورهمی به لیگ برتر رفت و قهرمان شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.