زیر ساخت های توسعه پایدار با تامین برق و انرژی در بستر امنیت موجود فراهم شده است

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با بیان اینکه زیر ساخت های توسعه پایدار با تامین برق و انرژی در بستر امنیت موجود فراهم شده است اظهار داشت : بدون تردید امنیت و آرامش امروز در جامعه و استان، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان نیز فراهم شده است.

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس نصیری همزمان با هفته نیروی انتظامی در دیدار با سردر رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی این استان با تبریک هفته ناجا و همچنین ورود به ماه ربیع الااول اضافه کرد : نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و با بهره مندی از ظرفیت بالای خود نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت دارد ، مشارکت سازنده نیروی انتظامی در برخی عرصه های خدمت از جمله تامین امنیت برا یتوسعه زیر ساخت های تامین و انتقال برق و انرژی از جمله مواردی است که جز با حضور همیشگی و وجدان کار یو از خودگذشتگی محقق نمی شود .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس در این دیدار که با حضور معاونان و مدیران شرکت توزیع برق انجام شد ادامه داد : در عرصه تامین و انتقال برق در استان فار سو مناطق جنوب کشور نیروهای متخصص و خدمتگذار مردم از هیچ کوششی برای تامین به موقع برق و انرژی مصرفی مردم فروگذار نمی کنند. صنعت برق یک صنعت زیربنایی است و خوشبختانه استان فارس زیر ساخت های مناسب برای تامین و انتقال برق را دارد و در سال‌های مختلف در این عرصه سرمایه گذاری های مطلوب انجام شده تا زیر ساخت ها به صورتی توسعه یافته ایجاد گردد.
مهندس نصیری با تجلیل از چهار دهه خدمت نیروهای جان بر کف ناجا در تامین امنیت جامعه افزود: نیروی انتظامی، دیدبان تیزبین قانون در جامعه است که وظایف سنگین پیشگیری از ناامنی در جامعه و ایجاد امنیت را بر عهده دارد و بدون تردید بخش قابل توجهی از دستاوردهای توسعه در استان فار س و جنوب کشور مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی نیروهای خدوم ناجا است .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با بیان اینکه وجود امنیت در جامعه، لازمه و پایه اصلی انجام فعالیت های اقتصادی و توسعه است گفت: امنیت مطلوب در استان فارس با رشادت نیروهای مسلح و انتظامی تحقق یافته و وجود این نیروهای ارزش مدار و مقتدر دستیابی به اهداف توسعه را بیش از پیش و به ویژه در سال جهش تولید امکان پذیر کرده است.
سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست با تقدیر از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس کار در فضای توام با تعامل و هم افزایی و به ویژه در کنار متخصصین و افراد و دستگاههای که دغدغه و دل نگرانی پیشرفت و آبادانی جامعه دارند باعث افتخار است ، بعضی از مشاغل ها در لحظه نیازی به بودن شان نیست اما در درازمدت نبود آن شغل ها و خدمتگزاران به جامعه خلاء خود را نشان می دهد و نبودن شان بسیار اثرگذار است و اگردر این مشاغل خدمتگزاران به مردم لحظه ای در صحنه نباشند بحران بزرگی ایجاد می شود و همه زیر ساخت ها را تهدید می کند .
فرمانده انتظامی استان فارس در ادامه گفت: حساسیت در ایجاد امنیت و در تامین زیر ساخت های توسعه فصل مشترک کار در ناجا و شرکت های تامین برق است ، در همه این عرصه های خدمت کوچکترین خلاء می تواند تهدیدی برای جامعه تلقی شود اما حضور مستمر و پیوسته نیروهای خدمتگزار در عرصه های خدمت دراستان فارس فرصت های بی مانندی برای خدمت به این مردم ایجاد کرده است .
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کار در عرصه تامین برق و انرژی و در صنعت برق بسیار مهم و حیاتی و اساسی است گفت: باعث افتخار است که کارشناسان توانمندی در این صنعت در استان فارس مشغول به کار هستند و باعث افتخار است که کارشناسان بومی استان فارس این صنعت را مدیریت می کنند ، نیروی انتظامی از هیچ کوششی برای تامین امنیت و ایجاد عرصه خدمت برای خدمتگزاران در این استان فروگذار نخواهد کرد .
در این دیدار که با حضور معاونان و برخی ا زمدیران شرکت برق منطقه ای و مدیران شرکت توزیع برق استان فارس ترتیب یافت ، حاضرین در نشست برای رهایی جامعه از بلای کرونا و بازگشت آسایش و سلامتی به جامعه و همچنین برای تندرستی کادر بهداشت و درمان و مدافعان سلامت دعا کردند .

Leave a Reply

Your email address will not be published.