زن مرودشتی که آبروی خانواده شوهرش را به باد داد+جزئیات

عامل انتشار تصاویر شخصی يك خانواده در شبکه اجتماعی واتساپ توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایران ریپورتس، فرمانده انتظامی “مرودشت” گفت: عامل انتشار تصاویر شخصی یک خانواده در شبکه اجتماعی واتساپ توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث اول فارس سرهنگ “فرشید زینلی” با اعلام این مطلب بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب مرودشت مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی تعدادی از اعضای یک خانواده در مراسم عروسی در گروه واتساپ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: بلافاصله با پیگیری‌های فنی کارشناسان پلیس فتا و سرنخ های به دست آمده در فضای مجازی، عامل انتشار تصاویر خصوصی شناسایی و مشخص شد متهم هم عروس شاکی است.

فرمانده انتظامی “مرودشت” با بیان اینکه کارشناسان متهم را به پلیس فتا احضار کردند، عنوان داشت: متهم در بازجویی اولیه به بزه انتسابی اعتراف و گفت در پی اختلافات قبلی قصد انتقام جویی داشته‌ام.

سرهنگ “زینلی” با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی، خاطر نشان کرد: هیچ جرمی در فضای مجازی از چشم تیزبین پلیس فتا دور نخواهد ماند و فضای مجازی دستمایه انتقام و شوخی و غرض‌ورزی نیست.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق همان قدر که در فضای حقیقی ضرورت دارد در فضای مجازی نیز مهم است و کاربران باید رویکرد اخلاق مدارانه داشته باشند و از انتشار و به اشتراک گذاری تصاویر، کلیپ‌ها و اطلاعات شخصی و خصوصی دیگران خودداری کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.