زمان واکسیناسیون مردم استان فارس اعلام شد

استاندار فارس گفت: با توکل به خدای متعال تا پایان سال تمام مردم استان در گروه های سنی مختلف و از پیش تعیین شده علیه این ویروس واکسینه می شوند.

به گزارش ایران ریپورتس، عنایت اله رحیمی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در شرایط بحرانی موجود بیماری همه گیرکرونا در کشور، تا به امروز توانستیم در بهار طبیعت با واکسینه کردن گروه های هدف تعیین شده به عنوان یکی از استان های پیشرو در امر واکسیناسیون علیه کرونا باشیم.

وی افزود: از این رو نشان دادیم استان فارس نه تنها در امر درمان پیشرو است، بلکه توانست در شرایط بحرانی  علیه کووید۱۹ اقدامات خوبی را به نتیجه برساند و آخرین ان همان پیشتازی در امر واکسیناسیون گروههای هدف در کشور است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به این نکته که نقش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جامعه بهداشت و درمان استان در امر درمان و پیشگیری بر کسی پوشیده نیست گفت: در بحران کرونا نیز توانستیم با تلاش شبانه روزی همه مدافعین سلامت، قوی ترین مدیریت را در کنترل کرونا ویروس داشته باشیم و گواه این موضوع تقدیر رییس سازمان بهداشت جهانی است که برگ زرینی دیگر بر افتخارات فارس افزود.

استاندار فارس ضمن ابراز امیدواری به مردم فهیم فارس خبر داد: با تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، تلاش داریم این پیشتازی در امر کرونا در فارس تا پایان ریشه کنی این ویروس منحوس باقی بماند و این نوید را به مردم فهیم فرهیخته استان خواهم داد با توکل به خدای متعال تا پایان سال تمام مردم استان در گروه های سنی مختلف و از پیش تعیین شده علیه این ویروس واکسینه می شوند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.