رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شیراز منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار شیراز عبداله مبشری به عنوان رییس جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی معرفی و از خدمات دو سرپرست سابق سازمان محمد رضا غلباش و محمد جواد حسین زاده تقدیر و تشکر شد.


به گزارش ایران ریپورتس، در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، محمد رضا حسن پور معاون خدمات شهری با اشاره به اقداماتی که سازمان برای ارائه خدمات به شهروندان می تواند انجام دهد، تاکید کرد: در بحث بازارچه ها تاکید بر خدمات رسانی به شهروندان است و تغییر در سازه های بازارچه ها که قطعا کار زمانبری است ولی باید در دستور کار سازمان قرار گیرد.

وی به بحث ساماندهی مشاغل شهری اشاره کرد و افزود: در ساماندهی مشاغل اقدامات خوبی آغاز شده و امیدواریم با پیگیری های سازمان سایت بزرگ ساماندهی مشاغل شهری به ثمر نشسته و بتوانیم سیاست های سازمان در حوزه ساماندهی مشاغل شهری را اجرایی کنیم.

در پایان این نشست که به دلیل بیماری کرونا بسیار کوتاه برگزار شد لوح تقدیر و حکم روسای سابق و جدید سازمان توسط معاون خدمات شهری شهرداری شیراز اهدا شد.
گفتنی است عبداله مبشری پیش از این معاون اجرایی و خدمات شهری منطقه پنج شهرداری بوده و محمد رضا غلباش نیز به سمت مدیر کل حقوقی شهرداری شیراز منصوب شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.