رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس: فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پیگیر رفع مشکلات رسانه ها باشد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس خواستار پیگیری و اهتمام بیشتر فرهنگ و ارشاد فارس در راستای رفع مشکلات معیشتی و امنیتی شغلی اهالی رسانه استان فارس شد.

به گزارش ایران ریپورتس، هادی رضایی در نشست مشترک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که به میزبانی این اداره کل برگزار شد ضمن تاکید بر ضرورت تعامل مستمر همه بخش‌ها برای رسیدگی به مطالبات اصحاب رسانه افزود: جامعه رسانه به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی تاکنون با همه فراز و نشیب‌ها در عمل به تکالیف ذاتی خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند چرا که این قشر با انگیزه و زحمتکش علاوه بر بیان دستاوردهای انقلاب زبان گویای مردم نیز بوده‌اند.

وی تاکید کرد: تلاش بسیج رسانه همواره بر این موضوع تمرکز داشته است که چتری برای نزدیکتر شدن همه سلایق و نگاه‌های حامی انقلاب اسلامی باشد از این جهت که منتقدان دلسوز نیز باعث رشد و اعتلای نظام و کشور اسلامی هستند.

رضایی با اشاره به اینکه مشکلات اهالی رسانه پیش از این در مقاطع مختلف بررسی و شناسایی شده است خاطر نشان ساخت: از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی این قشر فعال و پر تلاش انتظار می‌رود بیش از پیش در پیگیری خواسته‌ها و مطالباتشان هم در موضوع معیشتی و هم امنیت شغلی و سایر موضوعات مرتبط که استقلال بیشتر رسانه را به ارمغان می‌آورد اهتمام ورزند.

وی افزود: برطرف کردن برخی از مشکلات اهالی رسانه دارای موانع حقوقی است که انتظار می‌رود تمام بخشهای دلسوز اعم از بسیج رسانه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر تشکل‌ها با هم افزایی و مشارکت پس از آسیب شناسی و استخراج این موانع از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به تنظیم و تصویب طرح‌های لازم حمایت‌های مؤثر در مسیر قانون تسهیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز گفت: با ظرفیت‌هایی که در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه وجود دارد اگر همکاری و هماهنگی لازم به وجود آید می‌توان گام‌های بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشت.

سهرابی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: با سرلوحه قرار دادن تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر در شورای فرهنگ عمومی استان در ترسیم نقشه فرهنگی استان به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم.

سهرابی تاکید کرد: بررسی و رسیدگی به موارد مطرح شده از جمله مطالبات اصحاب فرهنگ و رسانه مستلزم جلسات مستمر و تخصصی است که در قالب نقشه مهندسی فرهنگی استان به آنها پرداخته و پیگیری شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.