دکتر رئیسی برآمده از متن جامعه است و با مشکلات مردم آشنا است

ستاد مرکزی و مستقل مردمی “حامیان مردمی دکتر ابراهیم رئیسی” (طلوع) در ادامه فعالیت های مردمی اقشار مختلف جامعه به منظور حمایت از آیت اله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس با جدیت فعال است.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد تولایی، قائم مقام ستاد حامیان مستقل مردمی دکتر رئیسی(طلوع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دکتر ابراهیم رییسی بر آمده از متن جامعه است و با مشکلات مردم بویژه اقشار محروم آشنا است.

وی با بیان اینکه دولت جوانان، دولت کرامت، دولت عزت، دولت آزادی، دولت شفافیت، دولت کار، دولت اخلاق و دولت عدالت هشت اصل محوری در دولت آیت الله رییسی خواهد بود، گفت: دولت جوانان با واگذاری ارکان و مسوولیت های اصلی‌ به جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد به عنوان اولین اصل مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه دولت کرامت به عنوان دومین اصل در دولت دکتر رییسی با موضوع توجه به عزت، شرافت و کرامت مردم، بخصوص محرومان و طبقات پایین جامعه مورد توجه است، افزود: سومین اصل محوری در دولت دکتر رییسی، دولت عزت دارای دیپلماسی هوشمند، و مبتکر، برآمده از قدرت و توانایی های داخلی برای تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا خواهد بود.

قائم مقام ستاد مستقل حامیان  مردمی دکتر رئیسی  (طلوع) با اشاره به دولت آزادی به عنوان چهارمین اصل محوری در دولت مردمی دکتر رییسی خواهد بود، اظهار کرد: دولت دکتر رییسی دولت پاسدار آزادی بیان و قلم و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی است.

تولایی با اشاره به اینکه پنجمین اصل محوری در دولت دکتر رییسی دولت شفافیت با دسترسی مردم به عملکردها و قراردادها برای ارزیابی و قضاوت است، گفت: دولت کار به عنوان ششمین اصل محوری در دولت دکتر رییسی است که مکلف به تامین اشتغال پایدار و مقابله با بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران است.

وی با اشاره به اینکه دولت اخلاق به عنوان هفتمین اصل محوری دولت دکتر رییسی موظف به رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه به پشتوانه فرهنگی غنی اسلامی و ایرانی خواهد بود، افزود: دولت عدالت با تبدیل تلخ کامی های ناشی از بی عدالتی، خمودگی و حاشیه سازی به طعم شیرین و خواستنی احساس اجرای عدالت هشتمین اصل محوری در دولت دکتر رییسی است.

* مردمی بودن دولت دکتر رییسی.

قائم مقام ستاد مستقل مردمی حامیان دکتر ابراهیم رییسی (طلوع) با بیان اینکه دولت دکتر رییسی دولتی با هدف خدمت به مردم و مشارکت مردم در امور است، اظهار کرد‌: شخصیت و منش دکتر رییسی مردمی است و به خوبی مشکلات مردم را می داند و قطعا برای رفع مشکلات و کمبودها تلاش وافر خواهد داشت زیرا ایشان از آن دسته مدیرانی هستند  که در میان مردم بوده و توجه خاص به رفع مشکلات آنان دارد.

وی افزود: بررسی کارنامه حرفه ای آیت الله رییسی و اقدامات ایشان نشان می دهد  که وی از مدیران کارآمد عرصه میدان است که با نگاهی انقلابی و دلسوزانه در صدد حل مشکلات مردم برآمده است.

* جوان گرایی و اعتماد به جوانان.

تولایی با بیان اینکه طراحی مسیر تحول بدون ایده های نو امکان پذیر نیست و این ایده های نو نیز بیشتر در نزد جوانان، متخصص، با کفایت و متخصص دیده می شود، اظهار کرد: به همین دلیل دکتر رییسی نگاه ویژه ای به انتصاب جوانان در بدنه دولت خواهد داشت و این موضوع و تجربه را می توان در دوران کاری ایشان در قوه قضاییه پیدا کرد.

وی افزود: دکتر رییسی معتقد است که جوانان انقلابی توانایی انجام کارهای بسیار بزرگی دارند و به امید خدا با همین تخصص می توانند چرخ اقتصاد کشور را به خوبی به گردش درآورند.

* فساد ستیزی از اصول حتمی دولت دکتر رییسی است.

قائم مقام ستاد مستقل مردمی حامیان دکتر ابراهیم رییسی (طلوع) با اشاره به اینکه آیت الله رییسی از مدیران انقلابی و پاک دست نظام هستند، گفت: شرط اول مبارزه با فساد این است که فرمانده خودش پاک دست و سالم و دارای روحیه فساد ستیزی و عدالت خواهی باشد و بدون این شرط به هیچ وجه امکان مبارزه با فساد وجود ندارد که به حمدالله سابقه کاری و حرفه ای دکتر در قوه قضائیه نشان می دهد که ایشان عزمی راسخ در مبارزه با فساد دارد.

تولایی گفت: آیت الله رییسی معتقد است که باید کانون های فساد را از میان برداشت تا اژدهای هفت سر فساد نابود شود.

وی افزود: دکتر رییسی معتقد است که شرط دوم مبارزه با فساد این است که با فساد در دستگاه تحت مدیریت برخورد قاطع، عبرت آموز و عادلانه شود و در همین راستا بود که ایشان قوه قضاییه را از وجود افراد فاسد پاکسازی کرد.

* توجه به اقتصاد و معیشت خانواده ها.

تولایی در ادامه با اشاره به وجود برخی از مشکلات و کمبود های موجود در کشور، اظهار کرد: توجه به مسایل مهم اقتصادی از جمله همکاری و ایجاد روابط خوب و سازنده اقتصادی با کشورهای همسایه و همچنین ارتقای اقتصادی کشور در جوامع بین المللی بر پایه صادرات محصولات غیر نفتی و توجه به مسله درآمد خانوارها و توجه به معیشت مردم و رفع موانع تولید و افزایش ظرفیت تولید با اتکاء به توان داخلی و ایجاد اشتغال از جمله هدف های دولت دکتر رییسی خواهد بود.

وی افزود: توجه به مسله ازدواج جوانان و تهیه مسکن بویژه برای اقشار کم درآمد از جمله اهداف استراتژیک دولت دکتر رییسی است.  تولایی در پایان از همه شهروندان و مردم فهیم شیرازی در خواست کرد تا در ۲۸ خردادماه در پای صندوق های رای حاضر شوند و با مشارکت حداکثری بازهم دشمنان ایران را ناامید  کنند و با انتخاب فرد اصلح ایران قوی را رقم بزنند

Leave a Reply

Your email address will not be published.