دستگیری سارق کنتورهای آب در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اعلام کرد که سارق کنتورهای آب مجتمع‌های مسکونی در این کلانشهر، دستگیر شده است.

 به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ فرج شجاعی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دستگاه اندازه‌گیری مصرف آب (کنتور) از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، این پرونده به شکل ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری “۲۴ ابوذر” شیراز، با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و یک خریدار اموال مسروقه را شناسایی کرده و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه سارق در بازجویی های پلیس به ۵۰ فقره سرقت کنتور آب آپارتمان ها اقرار کرده است، گفت: در بازرسی مخفیگاه این افراد، تعداد زیادی کنتور آب مسروقه کشف شد.

شجاعی خاطر نشان کرد: این سارق در پوشش مامور اداره آب و فاضلاب و به عنوان کنتور نویس وارد آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می شده و پس از سرقت کنتورهای آب، از محل فرار می‌کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: شهروندان چنانچه در سال گذشته و در سه ماهه اول سال جاری کنتور آب و سایر لوازم ساختمانی آنان مورد سرقت قرار گرفته و تاکنون کشف نشده است، جهت پیگیری به کلانتری ۲۴ ابوذر واقع در شیراز- بلوار ابوذر غفاری، مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.