جزئیات جدید از افزایش حقوق کارمندان

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم در توضیح افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حقوق سال بعد کارمندان براساس تورم افزایش داشته است و بحث افزایش پلکانی مطرح نیست.

به گزارش ایران ریپورتس، مهدی عیسی زاده در تذکر شفاهی با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: درباره افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان دولت، کمیسیون اجتماعی مصوبه ای داشته است. براساس مصوبه کمیسیون اجتماعی، حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۰ براساس تورم ۲۵ درصد افزایش داشته است  و بحث افزایش پلکانی مطرح نیست.

در ادامه   «محمدرضا احمدی» نماینده رشت در تذکری دیگر خطاب به مسوولان اجرایی، گفت: آمریکا و دولت استکباری بارها نشان دادند که به هیچ پیمان و قانون بین‌المللی پایبند نیستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. بنابراین توصیه می‌کنم به فکر بازگشت به برجام نباشید.

همچنین «رضا حاجی‌پور» در تذکر شفاهی دیگر،  اظهار کرد: بودجه کل کشور، برنامه یک ساله کشور و مردم است که باید از دقت و استحکام برخوردار باشد. انتظار می‌رود دولت به جای مقابله یا تفسیر به رای، رویکرد همکاری با مجلس شورای اسلامی برای اصلاح بودجه را اتخاذ کند. وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهانه تامین میوه شب عید در نامه‌ای از معاون اول رییس جمهوری خواستار صادرات نکردن مرکبات شد که این امر موجب از بین رفتن محصولات باغداران می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.