تشکیل کارگروه تخصصی بسیج فارس در حوزه هنر و رسانه

فرمانده سپاه فجر گفت: کارگروه تخصصی که اعضای آن از اقشار متخصص بسیجی در زمینه ارتباطات، هنر و رسانه هستند نظرات مشورتی، طرح‌ها و ایده‌های متناسب با نیاز روز استان را به برنامه سازان صداوسیمای مرکز فارس ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، سردار یداله بوعلی در نشست مشترک با ریاست صداوسیمای مرکز فارس و جمعی از معاونان این مرکز با تاکید بر اهمیت حوزه رسانه و تبلیغات در جهان امروز، گفت: خبرنگاران و برنامه‌سازان انقلابی در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ رسانه ای نقش‌آفرینی می کنند و روحیه بسیجی و  تلاش خستگی ناپذیر فعالان حوزه رسانه ملی اعم از صدا و سیما گواه این موضوع است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور فعال و نقش‌آفرینی تاثیرگذار اقشار تخصصی بسیج در ادارات، گفت: بسیج صدا و سیما باید به عنوان محور هم افزایی و تجمیع ظرفیتهای برنامه سازان و هنرمندان انقلابی ایفای نقش کرده و اگر در این زمینه موفق عمل کند این قشر به عنوان یک هویت مستقل که می تواند منشا پیشرفت و بازوی توانمند صدا و سیما باشد مطرح خواهد شد. 

سردار بوعلی با بیان اینکه کارگروه تخصصی بسیج استان فارس در حوزه رسانه تشکیل می شود، گفت: این کارگروه که اعضای آن از اقشار متخصص بسیجی در زمینه ارتباطات، هنر و رسانه هستند نظرات مشورتی، طرح‌ها و ایده‌های متناسب با نیاز روز استان را به برنامه سازان صدا و سیمای مرکز فارس ارائه خواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه تولید آثار فاخر هنری در حوزه انقلاب اسلامی رسالت مهم صدا و سیما است، گفت: همدلی و هم‌افزایی دو نهاد  سپاه و صداوسیما در حوزه رسانه، دارای پیامدهای مثبت در سطح افکار عمومی جامعه خواهد بود.

 سهرابی نیز در این دیدار با بیان اینکه مراحل تولید مستند سردار شهید عبدالله اسکندری با عنوان «عبدالله» به پایان رسیده است، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۲۰۰ اثر در حوزه‌های تلویزیون، رادیو، موسیقی، گزارش خبری و فضای مجازی توسط صدا و سیمای فارس تولید و پخش خواهند شد همچنین این مرکز مستندهایی درباره پیشکسوتان دفاع مقدس در استان فارس تهیه و پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.