تبلیغات برخی افراد با اختیارات شورای شهر تناسبی ندارد

در تبلیغات برخی افراد داوطلب این انتخابات، وعده‌های عجیبی مشاهده می‌شود که اساسا ارتباطی با شورای شهر و اختیارات عضو شورا ندارد.

حجت الاسلام سید محی‌الدین طاهری، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس:::

مهمترین ملاک برای انتخاب افراد مبتنی بر شاخص های تبیین شده توسط مقام معظم رهبری با کفایت بودن، باایمان وکارآمد بودن است.

اینکه گفته شود فلان تعداد کرسی شورای شهر سهمیه فلان آقا یا فلان مجموعه است را بنده مطلقا قبول ندارم؛ مبنای کار باید شایسته سالاری باشد و هر کسی که بر اساس کسب شاخص‌ها و معیارهای مناسب انتخاب شده و در فهرست قرار گرفت، مورد پذیرش خواهد بود.

ما می خواهیم سالانه مدیریت افزون بر ۶ هزار میلیارد تومان اموال بیت المال را در اختیار اعضای شورای شهر قرار دهیم بنابراین نمی توانیم بدون شاخص و معیار مناسب و صرفا بر اساس سلیقه و نظر افراد و به توصیه، کسی را در فهرست قرار دهیم.

معمولا در انتخابات های مختلف اعم از ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا افراد یا فهرست هایی را معرفی می کنیم و مردم را راهنمایی می کنیم و مردم نیز به ما اعتماد می کنند. آیا پاسخگوی انتخاب خود و راهنمایی و دلالت و اعتماد مردم در پیشگاه خداوند خواهیم بود و به لزوم پاسخگویی به این موارد فکر می کنیم؟

در تبلیغات برخی افراد داوطلب این انتخابات، وعده‌های عجیبی مشاهده می‌شود که اساسا ارتباطی با شورای شهر و اختیارات عضو شورا ندارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.