تامین مسکن و جهیزیه 5000 نیازمند استان فارس

تفاهم نامه سه جانبه ای با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان فی مابین استانداری، سپاه فجر و کمیته امداد فارس منعقد گردید.


به گزارش ایران ریپورتس، تفاهم نامه سه جانبه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان و توسعه و بسط خدمت رسانی به مستضعفان فی مابین استانداری، سپاه فجر و کمیته امداد فارس منعقد گردید.
بر اساس این تفاهم نامه، مناطق محروم استان شناشایی و در اولویت خدمت رسانی قرار می گیرند.از جمله مفاد دیگر این تفاهم نامه می توان به ساخت و احداث 5000 واحد مسکن، اهدا 5000 جهیزیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس اشاره کرد.
استانداری فارس طبق این تفاهم نامه متعهد به تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن در شهرها و روستاهای سطح استان با بهره گیری از ظرفیت بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید صدرا و سایر دستگاه‌های ذی ربط شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت: بر اساس تفاهم نامه مذکور، سپاه فجر استان، متعهد به تامین 50 درصد سهم مشارکت خود در تامین مسکن، جهیزیه و لوازم التحریر دانش آموزان شده است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه تصریح کرد: مشارکت با کمیته امداد فارس در جذب حامی، جذب کمک های مردمی در مراسمی همچون نیکوکاری و عاطفه ها، جمع آوری نذورات و … از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان امضا شده است.
وی افزود: کمیته امداد فارس نیز همچون سپاه فجر استان، متعهد به مشارکت در 50 درصد سهم مشارکت خود در ساخت مسکن، جهیزیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت است.همچنین کمک به تامین مالی تسهیلات قرض الحسنه مورد نیاز مددجویان و بسیجیان، ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به نیازمندان کمیته امداد با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی وابسته به سپاه فجر فارس و … از دیگر تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه سه جانبه است.
انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.