برگزاری آیین گرامیداشت روز زن در انجمن ورزشهای رزمی

آیین گرامیداشت روز زن در انجمن ورزشهای رزمی شهرستان شیراز برگزار شد .

به گزارش ایران ریپورتس، در این مراسم که با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شیراز و معاون امور بانوان برگزار شد از تعدادی از بانوان و مدافعان سلامت تقدیر بعمل آمد .

فرهنگ مهر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این مراسم گفت بزرگداشت مقام زن و مادر اقدامی بسیار ضروری و مختص یک روز و یک هفته نیست بلکه همه ایام سال را باید برای بزرگداشت جایگاه و منزلت زنان و مادران اختصاص داد وی با اشاره به حضور بانوان توانمند در عرصه ورزش های رزمی گفت بدون شک فرزندان سالم قوی و باهوش در دامن زنان ورزشکار رشد و نمو پیدا می کند.

خانم خواست خدایی معاون امور بانوان اداره ورزش و جوانان شیراز در این مراسم با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله و روز زن افزود امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا نقش زنان به خصوص در عرصه پرستاری بسیار پررنگ تر در جامعه نمود داشت .

در ادامه موسی زاده رییس انجمنهای ورزشهای رزمی شهرستان شیراز با تبریک روز زن به شرکت کنندگان گفت ورزشکاران اعم از مرد و زن مدیون مادران و زنان همراه و همگام هستند.
وی افزود در شهر شیراز بانوان رزمی کار در سبک های مختلف با شایستگی توانستند به عنوان ورزشکارانی موفق عمل نموده و در عرصه های ورزشی خوش بدرخشند

موسی زاده با ارائه گزارشی از فعالیتهای ورزش های رزمی در بخش بانوان افزود: در طی سال گذشته علیرغم وجود بیماری کرونا تمرینات ورزشی به صورت آنلاین و در منازل انجام شده و به حمدالله این ورزشها توانسته است در حفظ روحیه و نشاط اجتماعی تاثیر گذار باشد در پایان این مراسم از تعدادی بانوان و مدافعان سلامت تقدیر گردید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.