اولویت‌های سازمان بسیج مهندسین فارس

رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان فارس گفت: طرح صنعت یار را با هدف پایش و عارضه یابی ۲۴۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط و کمک به احیای صنایع راکد و نیمه راکد با جدیت دنبال خواهیم کرد .

به گزارش ایران ریپورتس، مهندس حسین پناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در شیراز با تشکر از حسن اعتماد هیئت رئیسه سپاه فجر در انتصاب وی بعنوان رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر فارس اظهار داشت: بار اصلی بیرون رفتن کشور از رکود و عقب ماندگی اقتصادی بر دوش بخش صنعت و معدن است که با تلاش مضاعف و شناسایی ظرفیت ها باید توان و پتانسیل داخلی را فعال کرد .

وی در ادامه از ضرورت حضور متخصصین در عرصه های اقتصادی و مدیریتی کشور به جهت کمک به ارتقای کارآمدی نظام اسلامی گفت و تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف و برنامه های ما در سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر تعامل و هم افزایی موثر و پویا با سازمان های مختلف و طرح راه اندازی شبکه اجتماعی تخصصی با رویکرد توسعه مدیریت دانایی به منظور احصا اطلاعات زنجیره فروش از تامین تا تولید واحدهای صنعتی می باشد .

رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان فارس افزود: طرح صنعت یار را با هدف پایش و عارضه یابی 2400 واحد صنعتی کوچک و متوسط و کمک به احیای صنایع راکد و نیمه راکد با جدیت دنبال خواهیم کرد .

وی همچنین گفت: ساماندهی، آموزش، جذب و توسعه گروه های جهادی متخصص و مطالبه گری آگاهانه، علمی و کارشناسی در حوزه های صنعت و معدن از دیگر برنامه ها و اهداف ما در سازمان خواهد بود .

این مقام مسئول درخصوص چشم انداز سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان فارس عنوان کرد: سازمان بسیج مهندسین صنعتی، سازمانی ارزشی، علمی و تخصصی، اثرگذار، فراگیر و یادگیرنده، بالنده، منسجم و مردمی، الگوساز، دارای تعامل  سازنده با مراکز علمی و موسسات پژوهشی، دستگاه های اجرایی و مجامع مهندسی، برخوردار از نیروهای  داوطلب مردمی، متخصص، متعهد و ولایت مدار و سازمان یافته در گروه‌های تخصصی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از شیراز، در مراسمی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و جمعی از مسئولین معاونت های سپاه فجر رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی معارفه و رئیس سابق این سازمان تودیع شد .

بدین ترتیب مهندس حسین پناهی با حکم سردار بوعلی بعنوان رئیس رئیس جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه فجر منصوب شده و از زحمات و تلاش های سید سجاد فنایی در این سمت تقدیر و تشکر شد .

قابل ذکر است که مهندس پناهی پیش از این جانشین و مسئول خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس بوده است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.