افتتاح‌های نمایشی قبل از خداحافظی

به گفته یکی از کاربرهای توییتر، بزودی شاهد نوع جدیدی از افتتاح پروژه های نیمه تمام خواهیم بود؛ افتتاح قبل از خداحافظی.

به گزارش ایران ریپورتس98، تا پیش از این در اقصی نقاط کشور شاهد افتتاح پروژه های نیمه تمام در بزنگاه هایی نظیر انتخابات های مختلف از سوی افراد و گروه های سیاسی بوده ایم اما طبق شایعات فضای مجازی گویا با نوعی جدید از افتتاح پروژه روبرو خواهیم بود.

کاربر معروف توییتری به نام حاج فیدل که از بسیاری از پشت پرده ها را بر ملا کرده، در جدیدترین توییت خود از افتتاح پروژه های نیمه تمام قبل از خداحافظی نماینده کنونی لامرد در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی در این توییت با اشاره به پروژه های نیمه تمامی نظیر ام آر آی لامرد که پیش از انتخابات 2 اسفندماه در لامرد با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شده بود، خبر از افتتاح کارخانه، بیمارستان و استخر در این شهرستان در روز پنجشنبه با حضور تعدادی از وزرا داده است و رئیس جمهور نیز از طریق ویدئو کنفرانس در این مراسم های افتتاح قبل از خداحافظی حضور خواهد داشت.

در همین خصوص دیگر کاربر معروف توییتر، سید علی موسوی از افتتاح استخری گفته که نیمه تمام است و با تانکر آبگیری شده. در این شرایط کرونایی که تمام وزرا اکثر سفرهای خود را لغو کرده اند، علت حضور و افتتاح چند پروژه نیمه تمام چیست؟

به گزارش ایران ریپورتس98، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد، سید موسی موسوی با کسب ۳۷ هزار و ۷۳۶ رای از مجموع ۷۶ هزار و ۲۷۶ رای پیروز انتخابات شد و رقیب اصلی وی، سید محسن علوی فرزند وزیر اطلاعات و نماینده کنونی این حوزه انتخابیه با ۳۱ هزار و ۲۹۰ رای نتوانست مجدد به مجلس راه یابد.

سایت خبری ایران ریپورتس98 بدون هیچگونه قضاوتی درمورد صحت یا عدم صحت موارد مطرح شده، آماده انتشار مواضع و پاسخ سید محسن علوی، نماینده کنونی لامرد در مجلس شورای اسلامی میباشد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.