اصلاح‌طلبان تا بعد از بررسی صلاحیت نامزدها اقدامی نمی‌کنند

اعتماد نوشت: «قرار است بعدازظهر يكشنبه اعضاي حقيقي و حقوقي نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان كه به ‌تازگي اعلام وجود كرده، در جماران گرد هم آيند و در حضور سيدمحمد خاتمي، درباره راه‌اندازي اين نهاد تازه‌تاسيس با يكديگر گفت‌وگو كرده و به بحث و بررسي بنشينند.

به گزارش ایران ریپورتس، هر چند هنوز برنامه دقيقي براي انتخابات رياست‌جمهوري 1400 در دستور كار جريان اصلاحات نيست و آنها همچنان در حال رصد حال و اوضاع و شرايط كشورند، 

همزمان با اين بحث‌ها درباره جلب اعتماد شهروندان و ترغيب‌شان به مشاركت سياسي-انتخاباتي، رايزني‌ها براي به ميدان آمدن چهره‌هاي گوناگون و شاخص اصلاح‌طلب نيز ادامه دارد. برخي دنبال كانديداتوري سيدحسن خميني و بعضي همچنان در پي راضي كردن ظريف براي نامزدي در انتخابات 1400 هستند. همه اين سخنان اما در حد گمانه‌زني باقي مانده و هنوز تكليف كانديداي نهايي جريان اصلاحات مشخص نيست. چنانكه باوجود آنكه نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان روز يكشنبه رسما شروع به كار خواهد كرد، تصميمات مهم انتخاباتي ميان اصلاح‌طلبان احتمالا پس از مرحله نام‌نويسي نامزدها و مهم‌تر از آن، بررسي صلاحيت كانديداها اتخاذ مي‌شود.»

Leave a Reply

Your email address will not be published.