ارائه بیش‌از ۱۶هزار خدمت عمرانی به مددجویان استان فارس

بذرافشان گفت: در طرح ۳۵۰۰ واحدی مسکن محرومین تاکنون ۲۰۰۰ خانوار موفق به اخذ پروانه ساخت و به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۱۷۳۰ خانوار عملیات اجرایی واحد خود را انجام و قسط اول معوض و بلاعوض را دریافت کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه در 11 ماهه امسال 16 هزار و 830 مورد خدمات عمرانی در دست اجرا و اقدام شده به مددجویان کمیته امداد فارس ارائه شده است؛ گفت: این خدمات با اعتبار 78 میلیارد و 750 میلیون تومان و در سرفصل های احداث، تکمیل، خرید و تعمیر(کلی و جزئی) و اخذ معافیت انشعابات انجام شده است.
وی افزود: خدمات عمرانی مذکور شامل 3730 مورد احداث، خرید و تکمیل، 2450 مورد احداث فضاهای جانبی(حمام و سرویس بهداشتی)، 2650 مورد اجرای سیستم لوله کشی گاز خانگی و 3000 مورد تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویی شهری و روستایی و همچنین 5000 واحد معافیت انشعابات جهت مددجویان بوده است.
به گفته بذرافشان؛ در 11 ماهه امسال تعداد 328 خانوار تحت حمایت این نهاد مشمول واگذاری زمین رایگان جهت ساخت منزل مسکونی شدند. واگذاری زمین ها از طریق اداره راه و شهرسازی و خیران استان به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است. در حال حاضر اخذ مجوز ساخت این واحد ها در حال پیگیری است و در صورت مشارکت خیران و سازمان های متولی، احداث این منازل آغاز می شود.
مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه در طرح 3500 واحدی مسکن محرومین که مرداد ماه امسال با حضور معاون اول رئیس جمهور و امضای تفاهم نامه با بنیاد مسکن صورت گرفته است؛ اظهار داشت: تاکنون 2000 خانوار موفق به اخذ پروانه ساخت و به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 1730 خانوار عملیات اجرایی واحد خود را انجام و قسط اول معوض و بلاعوض را دریافت کردند.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.