ابتلای ۷۵ نفر از کادر درمان فارس به کووید۱۹

رئیس اورژانس استان فارس از ابتلای ٧٥ نفر از کادر درمانی این مرکز در استان خبر داد و گفت: اورژانس در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارد.

به گزارش ایران ریپورتس98، محمدجواد مرادیان یکشنبه ٥ مرداد در جمع خبرنگاران با تاکید بر رعابت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی توسط همه افراد جامعه، گفت: همچنان توصیه می شود که افراد از دست دادن خودداری کنند و هنگام عطسه و سرفه جلوی دهان گرفته شود.

او از همه شهروندان خواست از خوردن غذاهای خیابانی خودداری کرده و در مکان‌های عمومی حتما از ماسک استفاده کنند و با بیان اینکه شهروندان نباید برای هر موضوعی با اورژانس تماس بگیرند، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰۰۸ بیمار مشکوک به علائم کووید ١٩ توسط عوامل اورژانس فارس به مراکز درمانی و ۱۶۹ بیمار به نقاهتگاه انتقال داده‌ شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان فارس تاکنون به ۵۹ هزار و ۸۱۹ نفر مشاوره تلفنی با علائم تنفسی مشکوک به کرونا و یا علایم آنفلوآنز داده است.

مرادیان با بیان اینکه تیم‌های عملیات ویژه اورژانس تاکنون به ۳ و ۷۸۲ مأموریت در خصوص ویروس کرونا اعزام‌شده‌اند، خاطرنشان کرد: اکنون در کلان‌شهر شیراز ۲ دستگاه آمبولانس نسبت به جابه‌جایی و انتقال بیماران مشکوک کرونایی اختصاص داده‌ شده است.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.