آمادگی نیروهای ارتش پشت‌گرمی نیرو‌های سیاسی و اجرایی کشور است

استاندار فارس با تاکید بر اینکه آمادگی ارتش از الزامات توفیق آنان است، گفت: هرچه نیروهای سیاسی و اجرایی کشور، نیروهای ارتشیان را آماده‌تر ببینند، پشت‌گرمی بیشتری برای دفاع از منافع مردم کشور و نظام احساس می‌کنند.

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر عنایت‌الله رحیمی در بازدید و تجلیل از قهرمانان تیم تیراندازی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اعزامی به مسابقات جهانی ارتش ها عنوان کرد: با حضور شیرمردانی مانند نظامیان ، کشور جمهوری اسلامی می‌تواند در سطح جهان بالنده‌تر از منافع ملت دفاع کند و امروزبه خود می‌بالیم که ارتش مایه زینت کشور و افتخار ملت است

 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه حضور ارتشیان در میادین مختلف طی سال‌های گذشته پرشور بوده است، اظهار کرد: تلاش و پایداری نیرو‌های ارتش بر همگان روشن است و به این واقعیت اعتقاد داریم. 

وی ضمن قدردانی از امیر رضایی، بیان داشت: خدمت دستگاه‌های اجرایی تنها، برگ سبزی تقدیم به مردم شریف استان فارس و دلیرمردان نیروهای نظامی و انتظامی بوده است. 

دکتر رحیمی افتخارآفرینی ارتشیان را موجب خرسندی مردم و یکایک مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظامیان سراسر کشور دانست. 
استاندار فارس ضمن تقدیر از زحمات نظامیان، خاطرنشان کرد: امید است که خانواده‌هایتان نیز راضی باشند که شما اینچنین ماه‌ها در بیابان‌های مناطق نظامی برای افتخار و سربلندی ملت ایران تلاش می‌کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.