کرسی استانداری فارس به بهای زیرپا گذاشتن حق الناس

عده‌ای نیز به صورت خودجوش و گاهی سازماندهی شده، گزینه‌هایی را برای تصدی عالی‌ترین مقام دولتی در استان فارس مطرح می‌کنند.

به گزارش ایران ریپورتس، این روزها گمانه‌زنی‌ها پیرامون انتصابات دولتی در استان فارس بالا گرفته و هرروز اسامی جدیدی بعنوان کاندیداهای تصدی کرسی استانداری فارس به گوش می‌رسد.

عده‌ای نیز به صورت خودجوش و گاهی سازماندهی شده، گزینه‌هایی را برای تصدی عالی‌ترین مقام دولتی در استان فارس مطرح می‌کنند.

در میان اسامی مطرح شده، نام برخی از نمایندگان شیراز برای قرار گرفتن در کرسی استانداری نیز دیده می‌شود که باید خطاب به هواداران و کسانی که درتلاش برای معرفی آنان بعنوان استاندار آینده هستند، گفت که هر نماینده مجلس خود را برای قانونگذاری در سطح عالی کشور کاندیدا کرده که با رای مستقیم مردم در آن جایگاه قرار گرفته است، کرسی مجلسی که حق‌الناس می‌باشد و نباید برای منافع شخصی ضایع شود.

پیش از این محمد صادقی، فعال و تحلیلگر سیاسی در توییتر خود نوشته بود: «در کشور قحط‌الرجال نداریم که نمایندگان مجلس به جهت حضور در دولت، از سمت مهم نمایندگی مردم استعفا دهند.»

وی در توییتی تازه نوشت: «باید تذکر داد که نمایندگان فارس در مجلس برای مسئولیت مهم نمایندگی مردم در قوه مقننه توسط خود مردم به صورت مستقیم انتخاب شده‌اند، پس مبادا که برای پستی همچون استانداری فارس پشت به آرای مردم کنند.»

شایان ذکر است اگر قرار بود که بعد از یک سال و نیم صندلی مجلس را رها کرده و مردم شیراز و زرقان را از وجود یک نماینده محروم کنند، کاندیداتوری از ابتدا اشتباه بوده و هزینه بر دوش مردم و نظام گذاشتن برای کسب کرسی و قدرت در شأن نیروهای انقلابی نیست.

انتظار می‌رود گروه‌های سیاسی و افرادی که از ایشان حمایت کرده تا رای آورده و به مجلس بروند، در خصوص این اتفاقات به مردم و هواداران خود توضیح دهند.حال باید کمی دیگر صبر کرد تا با روی کارآمدن رئیس جمهور آینده و تعیین وزرا و هیئت دولت، استاندار فارس نیز منصوب گردیده و دوره جدیدی در تاریخ فارس نوشته شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.