ویزیت رایگان در بیمارستان موقوفه شیراز

مدیرکل اوقاف استان فارس گفت: به مناسبت دهه وقف بیماران در بیمارستان موقوفه خلیلی شیراز رایگان ویزیت می‌شوند.

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی اظهار داشت: در دهه وقف امسال  که از 24 مهر ماه آغاز و تا 4 آبان ماه ادامه دارد در بیمارستان موقوفه خلیلی شیراز بیماران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.
وی با بیان اینکه این طرح درمانی از محل موقوفه مرحوم محمد خلیل خلیلی شیرازی انجام می‌شود، گفت: دراین راستا شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز آموزشی _ درمانی از این خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.
مدیرکل اوقاف استان فارس با اشاره به اینکه بیمارستان موقوفه خلیلی یک مرکز تخصصی پزشکی چشم، گوش ، حلق و بینی است افزود: با توجه به افزایش بیماری‌های چشمی مانند تراخم در زمان حیات واقف  و نیاز مردم شیراز به یک بیمارستان تخصصی برای معالجه امراض چشم و گوش، حلق و بینی این موضوع سبب شد تا مرحوم محمد خلیلی شیرازی در سال 1345 با اختصاص زمینی در شرق و پایین دست منزل خود و ضلع غربی بیمارستان نمازی شیراز اقدام به ساخت بیمارستان و مرکز آموزش و درمان خلیلی کند.
حجت‌الاسلام موسوی  بیان کرد: این بیمارستان با مساحت حدود 2500 متر مربع  و با تمام وسایل علمی و فنی ساخته شد و پس از آن توسط مرحوم خلیلی وقف شد.
مدیرکل اوقاف فارس افزود: از زمان احداث مرکز آموزشی درمانی خلیلی این بیمارستان توسعه زیادی یافته است و در طول سال از محل عواید موقوفات خلیلی بخش عمده‌ای از هزینه‌ها و تجهیزات تخصصی بیمارستان تامین می‌شود.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.