بیرم فارس؛ شهر وعده‌های پوچ و پوشالی

نماینده لارستان در مجلس با اشاره به مشکل کم‌آبی بیرم در استان فارس گفت:‌ کشور ما توان ۶۰ کیلومتر لوله‌گذاری و رفع عطش آبی در «غیزانیه دوم»‌ ایران را ندارد؟

به گزارش ایران ریپورتس، حسین حسین‌زاده در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور، وزیر نیرو و سازمان آب کشور گفت: غیزانیه فارس را دریابید چرا که آب نداریم و نیترات آب در این منطقه بالاست این در حالی است که شهر بیرم به شهر وعده‌های پوچ تبدیل شده است.

وی خطاب به دولت افزود: آیا از درد و داغ صدها بیمار گوارشی که سرطان گرفته‌اند و خانواده‌های آنها درگیر شده است خبر دارید؟

نماینده لارستان در مجلس تصریح کرد: آیا از هزینه‌های تأمین آب در شرایط شیوع کرونا در کشور که مردم بیرم می‌پردازند خبر دارید؟

وی اضافه کرد: مردم بیرم همواره در کنار انقلاب بوده و همراه آن هستند لذا باید عطش آبی در این منطقه هر چه سریع‌تر رفع شود.

حسین‌زاده اظهار داشت: بخش محروم بیرم لارستان قدمت ۷ هزار ساله داشته و با وجود جمعیت ۱۶ هزار نفر ۳۰ شهید تقدیم راه انقلاب اسلامی کرده است این در حالی است که مشکل کم آبی بیرم در شرایطی که نزدیک به بزرگ‌ترین مخازن گازی دنیا یعنی عسلویه هستیم مشکلات را صد چندان کرده است.

 نماینده لارستان با بیان اینکه بیرم بدتر از غیزانیه اگر نیست کمتر از آن هم نیست، گفت:‌ فعال کردن شورای آب در کشور از سوی دولت لازم است این در حالی است که در کشورمان توان لوله‌گذاری ۶۰ کیلومتر برای رساندن آب شرب بهداشتی به منطقه بیرم وجود ندارد؟

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.