انتقاد از رویکرد شهرداری شیراز در مدیریت شهری؛ شهرداری تبدیل به محیطی سیاسی شده است

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده شیراز و زرقان در مجلس با انتقاد شدید از عملکرد شهرداری شیراز خواستار حضور پررنگ‌تر دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد این نهاد شد.

به گزارش ایران ریپورتس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد به عملکرد شهرداری شیراز اظهار داشت: با وجود تذکرات جدی اما این اقدامات همچنان ادامه دارد و لازم است که دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد شهرداری شیراز نظارت جدی‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه این سوال همواره مطرح است که چرا دستگاه‌های نظارتی این جرائم و تخلفات را رصد نکرده و برخورد لازم را انجام نمی‌دهند، گفت: شهرداری امروز به دنبال پروژه‌هایی است که فاقد اولویت لازم است و حق مردم را تضییع می‌کند چراکه کارهای مهم کلانشهر شیراز بر زمین مانده است.

عزیزی به نمونه‌ای از کارهای خلاف مقررات شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهایی که دارای گرایش سیاسی خاص هستند واقعا چه معنایی جز گروکشی باندی و جناحی می‌دهد؟ متاسفانه شهرداری تبدیل به محیطی سیاسی شده و به جای کار و خدمت به مردم، تنها پاسخگوی منافع حزبی و جناحی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان با انتقاد از عملکرد شهرداری در پروژه پیاده راه خیابان ارم بیان کرد: در مناطق جنوب شهر شیراز مشکلات فراوان و نابسامانی‌های بسیاری وجود دارد اما شهرداری همچنان به پروژه‌های بدون اولویت نظیر پیاده راه می‌پردازد سوال این است که آیا مردم جنوب شهر شیراز حق حیات و زندگی سالم ندارند؟

وی با تاکید بر اینکه این رویکرد شهرداری به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تصریح کرد: مانع‌تراشی شهرداری برای اجرای زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطاتی از دیگر انتقادهایی است که به این نهاد وارد است. 

عزیزی گفت: با تلاش مضاعف و پیگیری بسیار، موافقت وزیر ارتباطات برای انجام زیرساخت‌های ارتباطی در کلان شهر شیراز جلب شده اما هر جا می‌خواهد کاری صورت گیرد، شهرداری به بهانه‌های مختلف مانع از اجرای آن شده لذا نظارت قوی‌تر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.